۶ پاسخ

چرا برای ایه های قرآن هم استیکر خنده میزارین؟؟
پناه بر خدا..

از چه قوم و قبیله ای هستین...
حتی اگه دین تون هم متفاوت از همدیگه است..بهم احترام بزاریم..
اگه دین ندارین لااقل آزاده باشین.

مرسی عزیزم یه لیوان نی دار عروسکی میگیرم بعدش اقدام می‌کنیم

منم شنیدم خیلی تاثیر داره

ممنونمممم

ممنون گلم

ممنون قشنگم من از شروع کردنشترس دارم چون پستونک نشد بگیرم

سوال های مرتبط