منم از همون موقع ک دخترم شیر ندادم اینحوریم تا یسال دخترم شیرنمیدادم ولی سینم شیر میومد الانم مث شمام پرولاکینمم نرمال بود
من دارم الان ک تو دوره شیردهیم قطع کردم قرصو سالی یکبار میری ام ای ای میدی و قرص کابرگولین میده بهت دکتر شاید اوایل مصرف یکم عوارض حس کنی بیحالی داره شایدم نداشته باشی ولی چیزی نیس نترس برو دکتر زودتر
برا پرولاکتین بالا قرص میدن مشکلی نیست
دوستم اینطور بود که میگین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.