برا بارداری یا کلا همینجوری؟؟من بعد بارداری تا سه سال ونیم دخترم ترشح شیر داشتم
سلام بله من هم پرولاکتین بالا همراه با ترشح داشتم
منم پرولاکتینم بالا بود ترشح سینه نداشتم، ام آر آی هم دادم رفتم دکتر قرص داده هفته ای یدونه، بعد ۶ ماه هنوزم میخورم و بایدم باز بخورم تا کامل توده پاک بشه
قرصم خارجی میخرم و اصلا اذیت نیستم
من پرولاکتینم بالا بود اما ترشحنداشتمقرص خوردم یه مدت اما خیلی اذیت شدم دیگه نخوردم
سلام اره ابجیم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.