سلام من کارمند ازمایشگاه تشخیص پزشکی هستم بنظرم این ازمایش حتما باید تکرار بشه
تعداد WBC توی ادرارتون زده MANY یعنی خیلی زیاد ولی باکتری زده FEW این جواب مشکوکه چون این دومورد در ۹۰ درصد موارد باهم رابطه مستقیم داره وقتی وایت تو ادرار بالا باشع یعنی سیستم ایمنی داره میجنگه
ازمایشتونو تکرار کنید و کشت ادرار هم بدید
حتما ناشتا باشید خودتونو تمیز بشورید از وسط ادرارتون نمونه بگیرید که خطا نده
هیچ علامتی از عفونت ادراری ندارم
امروز برای دفع پروتئین آزمایش دادم فهمیدم عفونت هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.