۹ پاسخ

ببین گریه کردن خوب نیست
ولی اینکه احساسات تنظیم باشه مهم‌تره
چون ممکنه با ۵ دقیقه گریه کنی خوب بشی
ولی اینطوری چند روز حالت بد بمونه.

اینکه جلو اشکاتو بگیری ضررش بیشتره بزار اشکات بیاد سبک شی
منم وقتی دلم میگیره میزارم اشکام میاد ولی سریع تمومش میکنم شاید اگر باردار نبودم ی ساعت گریه میکردم ولی الان با ده دیقه اروم میکنم خودمو

منم صب ایقد گریه کردم برا بچم ‌ک هنوز بدنیا نیومده طعم استرسو ترسو از این اوضاع چشید
شرمندشم😭

چیزای شیرین طبیعی مثل خرما و شیره بخور کمک کنندس آب خنک بخور

منم همینطور شدم😢 به کوچکترین حرفی اشکم در میاد سریع جلوشو میگیرم
دیشب زدم به سیم آخر یک ساعتی فقط گریه کردم خالی شدم😢😢

نه خوب بچه اعصبانی میشه به دنیابیاد میفهمی سر هرچیزی هرس میخوره وجیغ میزنه

خیلی بده خیلی

نه ولی کمش کن

منم مثل توام همش میگم بچم یچیزیش میشه خیلی نگرانم عذاب وجدان میکیرم

سوال های مرتبط