۶ پاسخ

شیر خشک اصلا خوب نیست شیر خودتو بده خیلی بهتره

مغزیجات و پودر کن با شیر هرشب ی لیوان بخور شیرت بیشتر میشه
من پسر داداشم بچگی شیرخشک دادن مامانش شیر نداشت الان ی سرما میخوره استخوان درد میشع من خودم دکتر بهم گفته زایمان کردی اصلا شیر خشک نده شیر خودت بهترینه
شیشه بدی بعد سینه خودتم دیگه نمیگیره
با شیر خشک اولش تپل میشه بعد کم کم آب میشه بچه

اگر سرکار میری بزار بعد از مرخصی زایمان که خواستی بری سر کار کم کم بهش بدی میخوره
ولی از الان اینکار رو نکن

الان نده
بزار یک ماهگی یا دوماهگی که قشنگ به سینت عادت کرده باشه
الان بدی از سینت میوفته

اگه شیرت خوبه نده
من پشیمونم دادم الان سینه خودمو دیگه نمیگیره😞با شیشه اونت هم میدادم

اگه شیرت سیرش نمیکنه بده ولی اگه شیرات کافیه چرا بدی

اره خیلی راحته،بخصوص شبا بچه راحت تر و بیشتر میخابه

سوال های مرتبط