۸ پاسخ

خوبه، معجزه خاصی ازش ندیدم ولی

خوبه من دارم استفاده میکنم واسه بچم وزن دهیش خوبه اما عالی نه

اره شیر خوبیه

عالیه

خوبه

اره راضیم من

اره خوبه

آره.من هم ساده استفاده کردم هم پرونترا.هر دوش خوب بود

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۳ ماهگی