دخترم آبریزش بینی داره بینیش کیپه چی بهش بدم

۳ پاسخ

قطره سدیم کلرید هر ۴ساعت دو هر سوراخ بینی دوقطره بریز

شربت سیتریزین برای ابریزش بده
اسپری برای باز شدن بینی

قطره یا اسپری بینی

سوال های مرتبط

مامان پسرام وجانان مامان پسرام وجانان ۷ ماهگی
مامان رستا و هیرمان مامان رستا و هیرمان ۱۴ ماهگی