۲ پاسخ

قطره کلراید سدیم براش بگیر،دوسه ساعت یه بار دوتا قطره بریز توی بینیش،کلاهشم تندتند گرم کن بذار سرش،جورابشم همینطور گرم کن پاش کن،برا منم دیروز اینجوری بود امروز خوب شد شکرخدا

سرفه اینا نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی