خانما دخترم آبریزش بینی داره چی بهش بدم

۱ پاسخ

ببرش دکتر ..گلو و گوشش ببینه
قطره سدیم کلراید ۶۵ بزن و باپوار خالی کن .قطره پلارژین نوزاد هم هست ک دکتر بده

سوال های مرتبط