امروز رفتم سونو ضربان قلب ۱۷۴ بود. نظرتون

۶ پاسخ

امروز سونو بودم سن بارداری رو گفت ۱۰ هفته و ۵ روز.ضربان قلب ۱۷۴ بود.بنظرتون دختره یا پسر؟؟

چندهفته ای

پسره

مبارک باشه❤️ضربان قلب پسر منم توی انتی بالا بود ب خاطر این بود ک استرس داشتم

مبارکه . ولی کلا میگن ضربان قلب بالا دختره . واسه دختر منم ۱۶۴ بود

خوش قدم باشه

سوال های مرتبط