امروز سونو بودم سن بارداری رو گفت ۱۰ هفته و ۵ روز.ضربان قلب ۱۷۴ بود.بنظرتون دختره یا پسر؟؟
چندهفته ای
پسره
مبارک باشه❤️ضربان قلب پسر منم توی انتی بالا بود ب خاطر این بود ک استرس داشتم
مبارکه . ولی کلا میگن ضربان قلب بالا دختره . واسه دختر منم ۱۶۴ بود
خوش قدم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.