بچه های خرم آبادین خوبین ؟؟؟؟
#فرزندپروری
#پوشک

۶ پاسخ

امروز و دیروز اصفهانم خیلی بد بود ...همه جا رو زدن و متاسفانه تمام جاهایی که زدن نزدیک خونه های مردم بود ...
خونه ها نابود شد ...ماشینا همه نابود...مردم سردرگم ...نمیدونی چطور فرار میکردن ...خداااایا خودت کمک کن

بدجورررررر زدن
قلعه هم نابود شده

کجاهارو زد؟

وای خیلی بد بود خواهر
سردرد گرفتم

دوسم خرم آبادیه میگن امروز و دیروز خیلی بد بوده

چیشده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام و آیسان مامان مهرسام و آیسان ۵ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۴ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ سالگی