امروز و دیروز اصفهانم خیلی بد بود ...همه جا رو زدن و متاسفانه تمام جاهایی که زدن نزدیک خونه های مردم بود ...
خونه ها نابود شد ...ماشینا همه نابود...مردم سردرگم ...نمیدونی چطور فرار میکردن ...خداااایا خودت کمک کن
بدجورررررر زدن
قلعه هم نابود شده
کجاهارو زد؟
وای خیلی بد بود خواهر
سردرد گرفتم
دوسم خرم آبادیه میگن امروز و دیروز خیلی بد بوده
چیشده عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.