اگ یارانه میگیری میدن
سبد تغدیه فک میکنم تو بارداری ب بعضی ها میدن باید بری بهداشت
اون ۲ تومن هم وقتی بچه بدنیا اومد سال ۱۴۰۵ میدن
بعد از دنیا آمدن جنین
این طرح یسنا ماهانه یه مبلغی میدن برا خرید ک هر وقت بری بهداشت پرونده برات تشکیل بدن میریزن برات
اون مال موقع ب دنیا امدن بچه س
به خانم باردار که 2 تومن نمیدن
یه طرح اومده اونایی که از یک فروردین 1405 بچشون به دنیا بیاد تا دوسالگی ماهانه 2میلیون بدن
از وقتی اسمت تو بهداشت ثبت شده 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.