از کی ب خانمای باردار ماهانه ۲تومن میدن؟

۶ پاسخ

اگ یارانه میگیری میدن

سبد تغدیه فک میکنم تو بارداری ب بعضی ها میدن باید بری بهداشت
اون ۲ تومن هم وقتی بچه بدنیا اومد سال ۱۴۰۵ میدن

بعد از دنیا آمدن جنین
این طرح یسنا ماهانه یه مبلغی میدن برا خرید ک هر وقت بری بهداشت پرونده برات تشکیل بدن میریزن برات

اون مال موقع ب دنیا امدن بچه س

به خانم باردار که 2 تومن نمیدن
یه طرح اومده اونایی که از یک فروردین 1405 بچشون به دنیا بیاد تا دوسالگی ماهانه 2میلیون بدن

از وقتی اسمت تو بهداشت ثبت شده 😅

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرین🩵🫶 مامان آرین🩵🫶 روزهای ابتدایی تولد