خاتوما این شربت و کسی به بچه یک سالو چهار ماهش داده

تصویر
۳ پاسخ

من پسرم سرفه میکرد ۱۱ ماهه بیمارستان بستری بود سه سی سی بهش میدادن..

درخواستمو قبول میکنی

برا بزرگساله من همیش خودم میخورم ب نظرم نده

سوال های مرتبط

مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی