۸ پاسخ

عزیزم بتاتون چند بود

طبیعی

من نداشتم

وای منم از اول بارداری دارم اصلا نمیتونم از دردش شبا بخابم فک کردم فقط خودمم

طبیعیه

اره منم داشتم عادیه

وای منم پا درد شدید دارم، هر روز یکیش درد میکنه

و یخ میشه هعی😥

اره عزیزم طبیعیه اگه خیلی شدید شد برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان نیک بخت مامان نیک بخت هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری