سلام مامانا تو این ماه برای جنین چی خوبه تغذیه

۲ پاسخ

مویز گردو پسته بادام درختی خرما شیر ماست انار عدس انجیر زیتون

سلام بیشتر چیزای قرمز مثل
گوجه انار و ...
تا قلب تشکیل بشه
و زعفرون آویشن جیگر گلاب زرشک و چیزایی که طبعش گرمه اصلا نخور

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری