علايم چی داری
چ مثبت قشنگی 😍😍😍😍
خخخ من بی بیام این بود همشم تکقلو اینجا زیاد مفت میگفن
فقط سنو بقیه چرته
دوقلویی ربطی به تست ندارع
من عدد بتام خیلی بالا بود دکتر تا دید گفت احتمال خیلی زیاد دو قلو اما سنو که رفتم یکی بود دورش بگردم🥰😅
مبارکه عزیزم انشالله بسلامتی برای منم دعا کن
ربطی نداره
منم بی بی چکم بعد یک روز تاخیر همین انداره پر رنگ بود ولی یک قلو بود .
مبارکه فک نکنم از روی بیبی چک بشه حدس زد پررنگه چون لقاح خیلی زود گرفته
مبارکه هرچی خیر 🥰
باید آزمایش بدی اگه عدد بتات زیاد بالا باشه احتمال دوقلویی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.