منم چندماه پیش سونو فولی دادم۱۳٫۱۴بودن
کلا دارو درمان ول کردم الان حاملم ۱۱هفته
فقط بیخیال باش همین
احتمالا شما تخمک گذاری تون دیر تر روز ۱۸یا ۱۹سیکل
تا موعدت یه شب در میون اقدام کن
من خودمم همین بودم
آدم هس با ۵ هم باردار شده.فقط خدا باید بخواد شما هر موقع ترشح تخمکگذاری داشتی اقدام کن.از الان تا چند روز دیگع بزرگ تر میشه.احتمالا ۱۷ قاعدگی شما اون موقع آزاد کنی
سینال اف خوبه از اون بگو بنویسه
کلومیفن به تنهایی کافی نیست باید دارو های دیگه ای هم استفاده کنی
من روز ۱۳ رفتم سمت چپ ۲۱ سمت راست ۲۱ یعنی این ماه باردارم درد لگن و تخمدان دارم
با دارو؟
منم۱۳بود دکترم فقط گفت اقدام کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.