۸ پاسخ

منم چندماه پیش سونو فولی دادم۱۳٫۱۴بودن
کلا دارو درمان ول کردم الان حاملم ۱۱هفته
فقط بیخیال باش همین

احتمالا شما تخمک گذاری تون دیر تر روز ۱۸یا ۱۹سیکل
تا موعدت یه شب در میون اقدام کن
من خودمم همین بودم

آدم هس با ۵ هم باردار شده.فقط خدا باید بخواد شما هر موقع ترشح تخمکگذاری داشتی اقدام کن.از الان تا چند روز دیگع بزرگ تر میشه.احتمالا ۱۷ قاعدگی شما اون موقع آزاد کنی

سینال اف خوبه از اون بگو بنویسه

کلومیفن به تنهایی کافی نیست باید دارو های دیگه ای هم استفاده کنی

من روز ۱۳ رفتم سمت چپ ۲۱ سمت راست ۲۱ یعنی این ماه باردارم درد لگن و تخمدان دارم

با دارو؟

منم۱۳بود دکترم فقط گفت اقدام کن

سوال های مرتبط

مامان پسرا مامان پسرا قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد