۱ پاسخ

دقیقا مثل دختر من
همش تو خونه راه میبریمش گریه‌شم همش از گرسنگیه وقتی شیرخشک میدم اینجوری نمیکنه جدیدا یکی از سینه هامو نمیگیره دقیقا همونیم که شیرش زیاده نمیگیره شوهرمم چند روزه بهش میگم شیردوش بگیره یادش میره هی خدا

سوال های مرتبط