۵ پاسخ

منم امروز واکسنش زدم
تبش بالایه
۴ساعتی هم میدم بهش
فقط دوساعت خوبه

دوبرابر وزنش اگه ۷کیلو۱۴قطره باید بدی عزیز

هم وزن کمه دوبرابر وزنش باید بدی

دوبرابر وزن باید بدی باز به همون اندازه بده

دوبرابر وزنش بده

سوال های مرتبط