۴ پاسخ

اگر اینجوری بود من الان زاییده بودم صد بار

چیزی که من شنیدم میگن اگر رو به جلو ظرف بشوری و حالت سجده ایستاده بری در حدی که اذیت نشی و پیاده روی کنی
دهانه رحم عالی باز میشه و با اپیدورال هیچییی متوجه درد نمیشی

فعالیت بالا داشته باشی اوکیه

فکر نکنم
فقط خیمه بزن رو زمبین روزی چند بار جارو نپتون بکش
این خیلی کمک کننده‌ست

سوال های مرتبط

مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی