اگر اینجوری بود من الان زاییده بودم صد بار
چیزی که من شنیدم میگن اگر رو به جلو ظرف بشوری و حالت سجده ایستاده بری در حدی که اذیت نشی و پیاده روی کنی
دهانه رحم عالی باز میشه و با اپیدورال هیچییی متوجه درد نمیشی
فعالیت بالا داشته باشی اوکیه
فکر نکنم
فقط خیمه بزن رو زمبین روزی چند بار جارو نپتون بکش
این خیلی کمک کنندهست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.