سلام وقت بخیر میگم من ۱۷و۵روزبودم سنودادم وزن جنین ۲۱۰+۳۰بودبنظرتون خوبه

۴ پاسخ

مامانا اینترنت ها قطعه اینستا و تلگرام
خرید حضوری هم که تو این شرایط ممکن نیست

من کانال روبیکا دارم برای شما مامانا
لباس، نوزادی تا دوسال و یسری بزرگتر تا 8 سال دارم

تو کانالم کلی مامان از همین گهواره عضو شدن
کیفیت و قیمت کارهام خیلی خوب و مناسبه و نارضایتی تا حالا نداشتم

هر روز ارسال با پست پیشتاز داریم ❤️
خیلی سریع به دستتون میرسه


⛔گروه برای مادر ها  هم داریم واسه گفتگو هاتون میتونید عضو بشین ⛔

🩵 ایدی کانال روبیکا    nini_heed1
شماره‌ روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923

فهرست وزن گیری جنین ندارید

یادم میاد منکه رفتم ۱۷۰ بود 🥲

عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه اولی مامان جوجه اولی ۲ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قلبم👣🩵🐣 مامان قلبم👣🩵🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری