این شربت ایرانیه

تصویر
۷ پاسخ

وای چقد زیاد نوشته دکتر
برا دخترم هر ۱۲ ساعت نیم سی سی گفته 🫥

من دکترم گفت ندم! بخاطر نعنا داخلش باعث رفلاکس و تحریک نعده میشه

نه خارجی هر ۸ ساعت ۱ سی سی دکتر برا پسر من نوشت

من دادم عالیه

خانوما سوال من بدون تجویز دکتر این شربت میکسچر رو دارم میدم به بچم ۶ ساعتی نیم سی سی حالا ۶ ساعتی سک سی سی کنم بد نباشه ؟

نه عزیزم خارجیه

من میدم به بچم نیم سی سی ۶ ساعت

سوال های مرتبط

مامان آقا مانیار 🌱💙🤱🏻 مامان آقا مانیار 🌱💙🤱🏻 ۴ ماهگی
مامان 👶مهدی مامان 👶مهدی ۶ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۲ ماهگی