وای چقد زیاد نوشته دکتر
برا دخترم هر ۱۲ ساعت نیم سی سی گفته 🫥
من دکترم گفت ندم! بخاطر نعنا داخلش باعث رفلاکس و تحریک نعده میشه
نه خارجی هر ۸ ساعت ۱ سی سی دکتر برا پسر من نوشت
من دادم عالیه
خانوما سوال من بدون تجویز دکتر این شربت میکسچر رو دارم میدم به بچم ۶ ساعتی نیم سی سی حالا ۶ ساعتی سک سی سی کنم بد نباشه ؟
نه عزیزم خارجیه
من میدم به بچم نیم سی سی ۶ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.