۱۴ پاسخ

من اگه بچم پسر بود قطعا اسمشو میزاشتم آرمهر

من امیر علی دوست دارم

هومان

آیهان
کایه‍ان
ویهان
میران

اسم پسر من محمد رضاست

من نمی‌دونم چرا اسمای جدید ب دلم ننشست و ان شاالله اسم پسرم و می‌خوام بزارم سیاوش

عزیزم ببین چه با معناست یا چه اسمی تو هرسنی باشه براش متناسبه اون رو بذار زیاد دنبال اسم جدید نباش انگار بعضیا اسم از خودشون اختراع میکنن
اسم پرمعنا بذار یا چیزی که همیشه قشنگ باشه بعد با فرهنگ و با پرستیژ تربیتش کن این مهمتره

من اسم پسرمو گذاشتم نیواد
بنظرم قشنگه😍

من اسم پسرمو گزاشتیم دیان 😍

من میخواستم اگه پسر بشه نویان بذارم

من آریا میخام بذارم پسر اولمم ایلیا

هرچی میخوای بذار فقط شاهان اینا نذار چیه همه شدن شاهان و این چیزا

من آرن میپسندم بین اسم پسرا البته انتخاب اسم پسر واقعا سخته

اکثر اسم ها تکراریه

سوال های مرتبط

مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان مامان آقا سامین مامان مامان آقا سامین ۵ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی