دکتر من گفت فقط زمانی که دیگه طاقتت طاق شد می تونی یه دونه سیتریزین بخوری.
چون من خیلی خارش و کهیر داشتم.
سیترزین ساده روزی یکی
نئوتادین
مامانا اینترنت ها قطعه اینستا و تلگرام
خرید حضوری هم که تو این شرایط ممکن نیست
من کانال روبیکا دارم برای شما مامانا
لباس، نوزادی تا دوسال و یسری بزرگتر تا 8 سال دارم
تو کانالم کلی مامان از همین گهواره عضو شدن
کیفیت و قیمت کارهام خیلی خوب و مناسبه و نارضایتی تا حالا نداشتم
هر روز ارسال با پست پیشتاز داریم ❤️
خیلی سریع به دستتون میرسه
⛔گروه برای مادر ها هم داریم واسه گفتگو هاتون میتونید عضو بشین ⛔
🩵 ایدی کانال روبیکا nini_heed1
شماره روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923
مامانا اینترنت ها قطعه اینستا و تلگرام
خرید حضوری هم که تو این شرایط ممکن نیست
من کانال روبیکا دارم برای شما مامانا
لباس، نوزادی تا دوسال و یسری بزرگتر تا 8 سال دارم
تو کانالم کلی مامان از همین گهواره عضو شدن
کیفیت و قیمت کارهام خیلی خوب و مناسبه و نارضایتی تا حالا نداشتم
هر روز ارسال با پست پیشتاز داریم ❤️
خیلی سریع به دستتون میرسه
⛔گروه برای مادر ها هم داریم واسه گفتگو هاتون میتونید عضو بشین ⛔
🩵 ایدی کانال روبیکا nini_heed1
شماره روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923
من چون آلرژی شدید داشتم از همون اول به دکترم گفتم
گفت لوراتادین منعی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.