خانما تو بارداری چه قرصی برای حساسیت میتونیم بخوریم؟؟

۶ پاسخ

دکتر من گفت فقط زمانی که دیگه طاقتت طاق شد می تونی یه دونه سیتریزین بخوری.
چون من خیلی خارش و کهیر داشتم.

سیترزین ساده روزی یکی

نئوتادین

مامانا اینترنت ها قطعه اینستا و تلگرام
خرید حضوری هم که تو این شرایط ممکن نیست

من کانال روبیکا دارم برای شما مامانا
لباس، نوزادی تا دوسال و یسری بزرگتر تا 8 سال دارم

تو کانالم کلی مامان از همین گهواره عضو شدن
کیفیت و قیمت کارهام خیلی خوب و مناسبه و نارضایتی تا حالا نداشتم

هر روز ارسال با پست پیشتاز داریم ❤️
خیلی سریع به دستتون میرسه


⛔گروه برای مادر ها  هم داریم واسه گفتگو هاتون میتونید عضو بشین ⛔

🩵 ایدی کانال روبیکا    nini_heed1
شماره‌ روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923

مامانا اینترنت ها قطعه اینستا و تلگرام
خرید حضوری هم که تو این شرایط ممکن نیست

من کانال روبیکا دارم برای شما مامانا
لباس، نوزادی تا دوسال و یسری بزرگتر تا 8 سال دارم

تو کانالم کلی مامان از همین گهواره عضو شدن
کیفیت و قیمت کارهام خیلی خوب و مناسبه و نارضایتی تا حالا نداشتم

هر روز ارسال با پست پیشتاز داریم ❤️
خیلی سریع به دستتون میرسه


⛔گروه برای مادر ها  هم داریم واسه گفتگو هاتون میتونید عضو بشین ⛔

🩵 ایدی کانال روبیکا    nini_heed1
شماره‌ روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923

من چون آلرژی شدید داشتم از همون اول به دکترم گفتم
گفت لوراتادین منعی نداره

سوال های مرتبط

مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وششم بارداری