۶ پاسخ

منکه خوردم عیبی نداره

بابابخور نوش جونت ندیدی قدیمیاچقدر صحیح وسالم بودن چون لبنیات محلی میخوردن نه عین ماهمش مریضیم وخسته ..تازه شیرکه بجوشه میکروباش کشته میشن

من که هم شیر محلی هم پنیر هم کره هم سرشیر هم دوغ همه رو خوردم

من که صبحانم فقط کره محلیو ماست چکیده محلیه

کره محلی ک پاستوریزه نیس قشنگ گاو رو میدوشه درست میکنه میده
مام همیشه میخریم

ولی دلم خواست. 😋😋😋

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری