چیزی نیس منم اینطوری شده بودم زود خوب میشه❤️ شاید چیز شیرین خوردی
من شوله زرد زیاد خوردم دستام پام یه وضعی شد، خودم دستام میخاروندم شوشو هم پاهام 😂
باید بری زایشگاه خارش و کهیر اینا ماه اخر باید دارو بخوری نباید باشه
من بازوهام کلا اینجوری شده ولی اصلا نمیخاره
مال من اینجوریه
منم پستام همینطوری شدن نمیدونم از چیه میخارن و درد میکنن پماد گرفتم میزنم خارشش کنترل میکنه
شبیه حساسیت بارداریه حتما برو دکتر.
بعضیا هستن هفتهای اخر حساسیت بارداری میگیرن
کهیر بارداری زدی
سمنو خوردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.