دخترم مریضه از صبح ی موز و 2بار سرلاک خورده کم خوبه؟

۴ پاسخ

بجای سرلاک ی آبگوشتی سوپی چیزی بده بخوره ک قوت داشته باشه با عصاره قلم گاو

ا ره خوبه شلغم بده بهش سوپ بده

بچه من که کم اشتها الان چندروز اسهال باتب

خوب خورده بازم ماشالله

سوال های مرتبط

مامان مانی مامان مانی ۲ سالگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱ سالگی
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی