عزیزم من خودم انجام میدم اگه مواد خوب برات بزنن و درست انجام بشه مشکلی نداره ..اره گره هاتون درست میشه ولی مهمتر از همه نگهداری بعدشه ک از حموم میاین حتما باید سشوار بشه طبیعی خشک نشه چون تایمشو کمتر میکنه
باید جای معتبر بری
من موهام لخت بود رنگ کردم سوختن گره وحشتناک میخوردن کلی هم ماسک و سرم میزدم
کراتین کردم دوماهه خوبه راضیم یکم ریزش داشتم اوایل ولی هررور سرمو میشورم نمیزارم چرب بشه کمتر شده
چون این ماسکو چیا خودشون چربن باعث ریزش میشن
سلام شربت برون کلد رو میشه تو شیر دهی مصرف کنی
من کراتین کردم ریزشم قطع شد عالی بود
من شهریورکراتین کرذم ریزش دارم شدیذ خوب نیس اصلا
مثل پس فردا نوبت داشتم که تو این شرایط نشد برم
من شهریور کراتین کردم الان رفتم ترمیم
راضی ام
نه هیچی نمیشه ریزش اینا هیچی من ۱ساله کردم خیلی راضیممیخاستم دوباره برم جگ...شد
پروتئین تراپی توب نیست مو ب حالت قبل برمیگرده کراتین عالیه راحت میشی
منم میخام بدونم
من چندروز قبل شروع جنگ انجام دادم ،موهام صاف و لخت عالی شد هنوزم همون حالته ،ولی هفته اول خوب بوداصلا ریزش نداشت ،اما بعدش ریزش پیدا کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.