من فقط ازم پرسید مشکلی داری یا ن، کار خاصی نکرد
من ده روز بعدش گفت بیا فقط پرسید ازم مشکلی داری منم چون لکه بینی و مشکلی تداشتم برای یک ماه بعدش که میشد ۴۰ روز بعد سرکلاژ برام سونو نوشت و داروهامو تمدید کرد همین
من ۴۰ روز بعد سرکلاژ رفتم پیش دکترم
دو هفته بعد سرکلاژ ازمایش گلوکوز دادم ک دکتر گفت لازم نیست خودت بیاری مطب ، دادم همسرم برد نشون داد
بعدشم ۲۸ هفته سونو وزن داد که رفتم پیشش
من بعدازسرکلاژقبل ازمرخص شدن سونودادم بعدمرخص شدم دکترمم گفت بعدازدوهفته بیارفتم کاره خاصی نکردچون موقع مرخص شدنم داروهاوانتی بیوتیک هارونوشته بودبعداینکه رفتم مطب ازمایش عفونت نوشت وامپول پروژسترون معاینه یاسونوندادم
من خودم نرفتم خواهر رفت ولی چون نه لکه بینی داشتم نه درد و ترشح دکترم فقط دارو هامو نوشته بود و گفته بود لازم نیس بره سنو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.