نه دکتر منع کرده
چون من پساری هم دارم
عزیزم دکتر چه مراقبت هایی بهت گفت بکنی بعدعمل؟استراحت مطلقی؟دارو چی داد بهت؟
دکترم تو مطب واژینال سونو کرد
واژینال دادم خطرم نداره اصلا
نه دیگه اصلا سونو نداشتم
من شکمی سنو دادم دکترم گفت واژینال انجام نمیدم خطر داره🫠
روز بعد عمل شکمی سونو شدم
اره البته هفته ۱۵ سرکلاژ کردم
هفته پیش سونو واژینال
من شکمی انجام دادم
من روز بعدش شکمی سونو گرفتن
ولی هفته بعدش چون آبریزش داشتم رفتم واژینال سونو شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.