مامان هایی دوقلویی بعد از انومالی چند تا سونو دادین

۶ پاسخ

دو مرتبه اونم تو مطب خانم دکتر دیدن

بعد انومالی ۲۲هفته رفتم ک سرویکسم اومده بود پایین سرکلاژ اورژانسی شدم.۴روز بعد سرکلاژم سونو دادم بعد اون هر ۴هفته.یکی ۲۸هفته رفتم ۳۲هم میخام برم.چون دوقلو داری یبار دیگ الان چک کن

استخوان واژن شما هم درد میگیره کمر درد و دل درد دارین

شما چی؟ سونو میدین زود زود؟

من انومالی که دادم فعلا سونو ندادم فقط گفت ۲۴ هفته برم آزمایش قند و ادرار سونو دوباره ننوشته ندارم

من هر سه هفنه سونو میدم

سوال های مرتبط

مامان حلما جونم🥹🩷 مامان حلما جونم🥹🩷 هفته سی‌ودوم بارداری