دو مرتبه اونم تو مطب خانم دکتر دیدن
بعد انومالی ۲۲هفته رفتم ک سرویکسم اومده بود پایین سرکلاژ اورژانسی شدم.۴روز بعد سرکلاژم سونو دادم بعد اون هر ۴هفته.یکی ۲۸هفته رفتم ۳۲هم میخام برم.چون دوقلو داری یبار دیگ الان چک کن
استخوان واژن شما هم درد میگیره کمر درد و دل درد دارین
شما چی؟ سونو میدین زود زود؟
من انومالی که دادم فعلا سونو ندادم فقط گفت ۲۴ هفته برم آزمایش قند و ادرار سونو دوباره ننوشته ندارم
من هر سه هفنه سونو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.