خانما این سونوگرافی

تصویر
۷ پاسخ

برا قلب جنین هست سونوگرافیه
مثانت پر کن قبل سونو

انقدر استرس به خودت نده اگه نمیتونی خودتو کنترل کنی ذکر بگو اروم شی بخدا این استرس بدتر اسیب میزنه به جنین منم هی با خودم میگفتم نکنه قلبش تشکیل نشه رفتم تشکیل شده بود بعدش هی میگفتم نکنه توقف رشد کنه اخرش قلبش نرد دیگه انقد تکرار نکنین کلمات تاثیر دارن بخدا خدا خودش صلاحمونو بهتر میدونه

حس کردم بچت خط خطی کرده😂

واشه تشکیل قلب برات نوشته؟اولین سونو؟
کی قراره بری ایشالله؟

سونوگرافی بارداری

اره عزیزم
نوشته سونوگرافی محترم

😕😕😕😕

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان h_v مامان h_v هفته سی‌ونهم بارداری