سلام یهو‌از زیر شکمم تاواژنم درد میگیره خطرناک نیست؟

۲ پاسخ

نه بخاطر رشد نینیه

رحمت داره جا باز میکنه میکشه درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی