خانوما شکمم راه رفتم درد گرفت خطرناک نیست؟؟؟

۵ پاسخ

نه عزیزم عادیه نگران نباش منم اینجوری میشم گاهی اوقات بشین ی استراحت بکن

ن استراحت کن

آب بخور به پهلو دراز بکش طبیعیه

نه عزیز استراحت کن

نه منم وقتی پیاده زیاد میرم‌ مثلا خیابون اینا درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان دیارا🎀 مامان دیارا🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرین مامان آرین ۷ ماهگی