چرا چهارماهگی فرنی میدین مگه نباید تا پایان شش ماهگی صبرکرد
فرنی چجوری بهش میدی؟
دختر من زود شروع کردم اصن دوست نداشت بخوره دیگ بهش ندادم تا شش ماهگی چون زوده نمیخوره
بریز شیر خوشک
من کلا فرنی آماده گرفتم با حریر بادام چون دخترم ب پروتیین گاوی حساسیت داره
ذائقش به شیرینی میره بعد
برای بعدنش اصلا خوب نیس عزیزم
سیب اضافه کن یا خرما
اره شیرخشک بزن بهش خوشمزه تر میشه اخه فرنی هیچی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.