چیکار کنیم نوزاد بخوابه؟

۴ پاسخ

الانم تو ننی ولی کم میخابه

تصویر

وااااای من آنقدر تلاش کردم ونشدددددالان دکتر بهش بی بی سد داده بااونم نمیخابه

‌مای بی بی شو عوض کن لباس راحت تنش کن قشنگگ سیرش کن شربت دلدردشم بده بپیچ پتو بنداز روپات اگه روپا میخابه چراغارم خاموش کن

گهواره، ننو، پستونک، کالسکه، آغوشی، صدای سشوار، آهنگ ملایم که مادر براش بخونه همزمان تو بغلش راه ببره

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۵ ماهگی
مامان مادردوتا پسر مامان مادردوتا پسر ۴ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۱ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۱ ماهگی
مامان لنا جونی💕💕🩷🩷 مامان لنا جونی💕💕🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی
مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی