خانما سونو ۳۵ هفته رفتم وزن جنین ۲۶۰۰
کمه؟

۷ پاسخ

خوبه گلم

نه عالی من ۳۴ هفته و ۳ روز ۲۳۴۵ بود

خواهر دوستم وقتی بچش به دنیا اومد ۲۵۰۰ بود الان سه ماه که به دنیا اومده از همون ماه اول اینقدر وزن زیاد کرد و تپل شد اصلا نگران نباش

خوبه عزیزم من ۳۵هفته و ۵روز رفتم ۲۴۰۰ بود😅

نه خوبه

نه خوبه من برا۳۶ هفته رفتم۲۸۰۰ بود

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی