اب جوشیده با نبات زیاد بخورررر
آب نجوشیده هم میتونی بخوری والا
بخور من اب نخوردم تب کردم
عاره آب جوشیده بخور خیلی بهتره آب شیر باعث نفخ و دل درد میشه ...
آب بجوشون به دمامحیط رسید بخور آب سرد هم نخور بچه اذیت میشه
من تا روز ۲۸ ام رعایت کردم بچه ام خوب و راحت بود بعدش یه چند باز آب شیر خوردم اینقد بچم اذیت شدددد واقعا پشیمونم ...
میگن جوشیده سرد شده بخورید شکمتون بعد زایمان همینطور نمونه بزرگ نشه
من تا چهل روز همش آب جوشیده سرد شده میخوردم
میگن اب جوشیده بخورید من ولی نمیخورم
نه عزیزم هیچ ربطی نداره
هر ابی میتونی بخوری
کی این حرفو بهت گفته😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.