#فرزندپروری
#شیرخشک
#مای بی بی

تصویر
۱۲ پاسخ

هر کی از این شرایط جنگی راضی تف تو روحش

اینا یه مشت وطن فروش خائنن

اینا آدم نیستن حیوونن هروقت خندیدن بدون یه جاییشون سوخته جر خورده

اینایی که استیکر خنده میزارن مریضن مریض

اهمیت نده یه مشت احمق هستن جرات ندارن اون گالشون رو باز کنن استیکر میزارن

ببین وط~ن فروش نیس ک ضد ای~ران نباید باشن باید ✓ ضد آ خ و ن د باشند وگرنه ک دهن خودشون با همسایه ها گا ~ یده میشه . همچنان میاند بهشون ت~جاوز میکنن حالشون میاد سر جاش 🤣🤣

اینا عقل ندارن آدمو به تمسخر میگیرن🫩

الهی آمین انشاالله ک راست باشه

الهی آمین خداکنه

من از خدامه ک راست باشه. ولی بعید میدونم😔

خدایا راست باشه انشالله

الان این راسته

سوال های مرتبط

مامان ایلهان مامان ایلهان ۲ سالگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۲ سالگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۲ سالگی