۳ پاسخ

برای پوست چرب سی سی کرم مناسبه نه بی بی کرم....
ضدآفتاب هم فلوییدضدآفتاب مای
حالا بی رنگ یا رنگیش سلیقه خودته

من ضد آفتاب سینره گرفتم داروخونه زده بود۸۵۰ خریدم تو دیجی زده ۶۵۰ کلی سوختم

من بی بی کرم فارماسی استفاده میکنم راضیم از همه لحاظ

سوال های مرتبط

مامان ایلهان مامان ایلهان ۲ سالگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۲ سالگی
مامان نفس کوچولو 💞 مامان نفس کوچولو 💞 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایلهان مامان ایلهان ۲ سالگی