۴ پاسخ

بچم 20روزش بود تب کرد بستری کردم پس همون شب با رضایت خودم مرخصش کردم هیچ کار نکردن براش فقط آزمایش گرفتن گفتن تا جواب آزمایش فردا بیا هوا اتاق سرد بود آوردم خونه بهش پاراکید دادم خوب شد

چرا تب کرده؟
من شنیدم اسنامینوفن پاراکید به اندازه وزن جنین
استامینوفن ساده دوبرابر وزن جنین

پاراکید هر شیش ساعت پنج قطره

استامینوفن هر ۶ ساعت ۸ قطره

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی