۱۲ پاسخ

ماروهم باخودت دعاکن گلم که بچه هامون صحیح وسالم بغل بگیریم

الکی به خودت استرس نده فقط
من از استرس زیاد هیچی نفهمیدم از زایمانم و معده درد شدید شدم از استرس
هیچی نداره ک بخوای استرس بکشی
خیلی عادیه
من ک پشیمونم از استرس هام

اول اینک ان شاء الله به سلامتی بغل بگیریش 🌺
اینو قبلا برای یه مامان دیگ نوشته بودم
ان شاء الله که ب کار شماهم بیاد

تصویر

چه حس خوبی من بودم تا صبح خوابم نمیبرد🥹🩵

بسلامت بری وبرگردی
موقع زایمان برای پیروزی کشورمون و ان شاءالله آتش بس بشه سلامتی همه دعا کن

بسلامتی مراقب خودت باش
کدوم بیمارستان میرید؟

گلم چند هفته میشی دقیق

چه چیزهایی برای خودت آماده کردی ؟؟؟

بروخدابه همرات واسه منم دعاکن

عزیزم برو برای ماهم دعا کن تو این شرایط ماهم ب خوبی فارغ بشیم

به سلامتی عزیزم ❤
طبیعی؟

برو خدا ب همرات

سوال های مرتبط

مامان رادین کوچولو 💕 مامان رادین کوچولو 💕 ۷ ماهگی