۹ پاسخ

بانون

بانون میدم

من ک همینطوری میدم نون ببینه بیشتر نون میخوره عدسی یاغذا یادش میره

تلیتش کن

میتونی یه قاشق آرد برنج بریزی داخلش تا لعاب دار بشه .سیرش هم بشه.

با نون بهتر سیر میشه

من آرد میزنم قشنگ لعاب دار میشه بدون نون میدم

من همونطوری میدم
مثه سوپ

سیر مبشه

سوال های مرتبط

مامان آراد❤🫀 مامان آراد❤🫀 ۲ سالگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی