فقط ورزش من رشته چربی سوزی رفتم دو سه ماه عالی شدم خیلی خوب بود
استرس میکشیم😪
من حذف قند نکردم.
کالری شماری میکنم +فست
کل پاییز زمستون
۱۷ کیلو کم کردم
بهتر بود میپرسیدی چیا نمیخورید 😄 البته من کلا چون نمیخوام لاغر شم همه چیز میخورم اما از ساعت ۷ شب چیزی نمیخورم تا ۹-۱۰ فردا این روتینمه اهل هله هوله و نوشابه هم نیستم شکمم تخته 😁
من از روز زایمانم رژیمم تا الان .روشای زیادی رو امتحال کردم از ۱۰۷کیلو اومدم تا۷۳دیگه نتونستم یعنی ریزه خواری دارم ولی ۲ماهه امپول اسپارتینا میزنم هفته ایی ۱کیلو کم کردم الان۶۶ونیمم دلم میخاد بشم ۶۰کیلو ولی حیف که گرونه لامصب
کاش منم اراده میکردم رژیم بگیرم
من والا اراده م ضعیف هی شب تصمیم میگیرم صبا مبخورم
چقدر اضافه وزن داری؟
قند حذف کن لاغر میشی
ورزش حتما انجام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.