۶ پاسخ

من از ۶ عصر که شام میخورم دیگه چیزی نمیخورم تا ۱۰ صبح...اما یه بار دو هفته فست ۲۰ ساعته گرفتم از ۶ عصر نمیخوردم تا ۱ ظهر از ۱تا ۴ و ۵ یه چیز میخوردم فقط
تو دو هفته ۴ ۵ کیلو کم کردم با کلی هم سایز کم کردم قشنگ شکمم جمع شد

من ۸شب تا ۱۲ظهر فست‌بود‌وفقط مایعات بدون‌شیرینی میخورد
۱۲وعده‌اول مثلا یه کاسه‌کوچیک‌عدسی یا سوپ‌با یه‌کف‌دست‌سنگگ یا یه تست‌ پروتیین و‌کره بادم‌زمینی یا تخم‌مرغ
وعده دوم ساعت۳یه‌واحد‌میوه‌با‌دوتا‌خیار سبز
وعده سوم‌یه واحد‌میوه‌ساعت۶ با هویج
وعده چهارم هرچی برا بقیه نهار درست‌میکردم‌۶تا۸ق با سالاد ساعت۸شب

از سایز ۴۴رسیدم‌به سایز ۳۶ تو ۵۰روز
روزای جمعه آزادخوری‌بود‌ولی کنترل شده
ده‌روز یبارم‌رژیم‌شوک‌که‌استپ وزنی رو‌بشکونم

قدت چنده

اپ زیره رو نصب کن خیلی کمکت میکنه

تو رژیم فست باید از ساعت ۸شب چیزی نخوری تا ۱ظهر فقط آب چای بدون قند میتونی بخوری

مثل روزه گرفتنه مثلا از ۸ شب تا ۸ صبح هیچی جز آب و نوشیدنی نمبتونی بخوری

سوال های مرتبط