۷ پاسخ

تو خواب از این پهلو ب اون پهلو شدن طاق باز میشی یا بلند میشی؟

یه نفر امروز گفت ۳ دور پیچیده بود

من شنیدم به پهلو چپ بخوابی آزاد میشه

هیییییییچ اشکالی نداره که عزیز دلم آروم باش بیشتر از دو دور ممممممکنه یکم خطرناک باشه اونم باید به علائم بدنت دقت کنی
اینا طبیعیه خیلیا تجربش میکنم اصلا به خودت استرس نده رو پهلوی چپ بخواب که خون‌رسانی اوکی باشه همین

واسه منم یه دور پیچیده دکتر گفت کاری نمیشه کرد خودش باید باز بشه
تو خوابیدن و بلند شدنت دقت کن

واسه منم پیچیده یدور اشکال ندارع نگران نباش کار سنگین اصلا نکن حواستم حتما ب تکوناش باشه

کی گفت پیچیده?

سوال های مرتبط

مامان تیام فسقلی🍼🧸 مامان تیام فسقلی🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد