۱۱ پاسخ

نه نیاز نداره حال هم ندارم

من همیشه در حال سابیدن خونم و نیازی نداشت فقط امروز یکم کمد دیواریا رو جا به جا کردم و یه دور ظرفا رو در آوردم کمدشونو دستمال کشیدم همین
یکی دوتاشم پسرم نزاشت دیگه فردا انجام میدم طی و جارو و دستمالم ک همیشه میکشم یروز قبل عیدم میکشم باز

تو این اوضاع چه‌خونی‌ تکونی اخه 🥲

من هیچ سالی قبل عید خونه تکونی نمی‌کردم چون سرکار بودم ولی امسال قصدشو داشتم که اینجور شد

من اصن خونه ام نیستم که خونه تکونی بکنم هعی بخاطر این ماجرا از خونه ام دور شدم دلم واسه خونه خیلی تنگهههه😭

نه اصلا حس و حالش نیست

من نه
با بچه اومدم شهرستان تا سر و صداها بخوابه برگردم خونه خودم...

نه بابا
به لطف موشک خونه‌ی ما چندباری تکونده شده💔

نه
من حس و حالی ندارم
مشهد هیچ خبری نیست
ولی ترس جنگ از خود جنگ بدتره

من حسش ندارم واقعا

بله زندگی جریان داره

سوال های مرتبط

مامان توراهی💙🩵 مامان توراهی💙🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۷ ماهگی