ایشالا که جفتتون با حال خوب برگردید خونه
انشالله بخیربگذره
حست چجوریه؟دل تو دل ادم نیس فکر کنم😍
انشالله به راحتی برات بگذره و به سلامتی نی نی رو بغل کنی
منثدعاکن زایمان طبیعیم راحت باشه انشالله بسلامتی نینیتوبغل بکبری
به به خوشبحالت ما رو هم دعا کن
❤️❤️❤️❤️❤️
نگران نباش عزیزم سزارین با شیاف دردش قابل تحمل میشه خیلی هم خوبه ایشالله ب سلامت برگردی خونه با نی نی جون😍
انشالا زایمان خوب و راحتی داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.