۹ پاسخ

ایشالا که جفتتون با حال خوب برگردید خونه

انشالله بخیربگذره

حست چجوریه؟دل تو دل ادم نیس فکر کنم😍

انشالله به راحتی برات بگذره و به سلامتی نی نی رو بغل کنی

منثدعاکن زایمان طبیعیم راحت باشه انشالله بسلامتی نینیتوبغل بکبری

به به خوشبحالت ما رو هم دعا کن

❤️❤️❤️❤️❤️

نگران نباش عزیزم سزارین با شیاف دردش قابل تحمل میشه خیلی هم خوبه ایشالله ب سلامت برگردی خونه با نی نی جون😍

انشالا زایمان خوب و راحتی داشته باشی

سوال های مرتبط