منم فردا باید برم بزنم انشالله که اذیت نشه ونکنه
نه تب کرد نه درد داشت نهقهرکرد، خوبم شیر خورد
فقط شب بدخواب شد ، هر دوساعت بیدار میشد نق میزد.
کل روز هم فقط با یه زیر دکمهگذاشتمش تب نکنه . قبل اینکه ۶ ساعت کامل شه من بهش استامینوفن میدادم .
دیروز زدم.
عاالییی نه تب نه درد فقط موقع زدن واکسن یکم گریه کرد
راحت تر از دو ماهگی بود
مثل دو ماهگی بود اذیتم نکرد اصلا تبم نکرد فقط مراقبش باش لباس زیاد تنش نکن محیطشم خیلی گرم نکنی چون اینا خودشون باعث میشه دمای بدن بچه بره بالا
۴ ماهگی
وای من ترس ورم داشته برا واکسن ۵ ماهگی
برا دختر من خوب بود
نه درد نه تب
ففط جای واکسن سمت چپ یک هفته قرمز بود
فقد موقع زدن واکسن گریع کرد
بعدش دیگه ن تب داشت ن پاش درد میکرد
عالی بود. همونجا فقط گریه کرد
نه تب کرد نه درد داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.